lördag 7 mars 2009

I belive I can...

Gårdagen började väl ganska bra. Försov mig och kom försent till min mattelektion. Ängtligen har Tompan kommit tillbaka. Hade bara en jobbigt hobbit som jag trodde hette någonting med "Eva", "Lena". Men nej hon hette Maria.
Men Tomoan var snäll, jag kom in till lektionen, bad om ursäkt och satte mig lugnt och fint och började jobba. Sen kommer han fram till mig och sa att jag var duktig som kom in utan stojj.

Sen var det dags för engelska, sedan lunch och efter det svenska. På Svenskan läser jag en jättebra bok som heter "Östermalmsmörden". Vi måste antingen läsa en deckare, fantasy, skräck eller sci-fi. Men jag valde en Deckare och den är riktigt bra.

Efter svenskan hade vi Ellära. TJOOOHOOoooo...zZzZzZzZ. Jag var extremt trött med presterade ganska bra! Jag var inte alls på humör för att ha Ellära men sen läser jag på min mobil som jag har gjort "I Belive I can..." Så jag fick mer energi och jobbade, svarade rätt och fick creds av Lars

Efter skolan gick jag åkte jag ner på stan för att träffa min mamma och min bror. Satt med dom lite sedan gick jag till Åhléns för att träffa Dancer. Vi gick och fikade på Wayen's och vi snackade om mitt namnbyte. Känns väldigt skönt att min bästa kompis förstår varför jag gör det. Men det finns andra som jag måste snacka med. Vi pratade även om hennes planer inför Chile, I-val i skolan, linje och vidare utbilning efter gymnasiet. Det var skönt att prata ut med henne.

Senare var det dags att gå på bio med halvbröderna Långeman och Man.U och min bror Feuture. Vi var och såg på "Män som hatar kvinnor". Jag är inte alls så förtjust i svenska filmer. Men det här var riktigt bra. Älskade verkligen den.

Nu ska jag fortsätta kolla på Sirius-Edsbyn matchen. Olé kanske är med. Har inte sett till honom...Baibai

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar