fredag 13 mars 2009

T.G.I Friday ;)


ojojoj, det är fredagen den 13 idag igen!!!och ännu en fredag hemma. Men inte vanliga hemmet. Nej nu sitter jag hos min syster i Stockholm stad och tittar på Let's dance med godis på min högra sida. 
I tisdags kväll ringde min syster Ivannia och frågade om jag kunde sitta barnvakt eftersom hon och Stefan blev bjudna till en "konsert". Så jag ställde upp och nu sitter jag här.

Igår tränade jag och Linda E med Yasmine på skolan. Jag och Lind ska dansa på Påskeventet den 3/4 och det ska bli kul, och läskigt. Så jag var heelt död efter träningen. Efter skolan var det meningen att jag skulle hem, äta och sedan skynda mig till Katedral skolan för att se deras modeshow. Men så blev det inte. Jag gick upp satte mig vid datorn och när Vänner började la jag mig på sängen och kollade. Och det konstiga hände. Jag somnade kl 20.00. Jag menar då att jag sov så djupt att pappa var tvungen att väcka mig runt 22.00 för att säga att jag skulle ta av mig linser och sätta på mig min pyjamas tröjja. 

Men sen vad händer sen när jag vaknade? Jo, jag ser att jag är försenad. PÅ MED KLÄDER OCH SPRING!!!!! Nej så blev det inte. På med linserna, kläderna, sminka medan jag äter frukost, borsta tänderna och spring till bussen.

Skola, engelska, svenska. Och sen Ellära. Lars var lite sur idag bara. Vi hade inte någon direkt lektion för att i skulle se ME2:ornas teater. Riktigt kul. Men glömde film :(

Händelser under veckan: I onsdags gick jag och Malin till Darkwell för att jag skulle boka en tid. För att jag får pierca mig. Och nu ska det hända. Den 27/3 blir det. GAAAAH SCARY!! jag kommer att kissa på mig (A) 
Nu ska jag forts'tta kolla på tv och smaska på mitt godis =)

Btw: Nu vet jag varför man säger "T.G.I Friday. Thank God Is Friday" ;). Aaah den var ni inte med på.
Kiss&Hug



2 kommentarer: