måndag 16 mars 2009

Shimshimirim


Måndag, skola...fult väder.

Lördagen blev det inte som planerat. Jag och Emma skulle sitta hemma hos moi och kolla på Melodifestivalen och hejja på Måns Zelmerlöv. Men så blev det inte. Istället gick jag, Emma, Hanna, Becca, Sanna och Emelie till en gammal klasskompis till Mig, David Larsson. Men Becca, Emelie och Sanna gick där ifrån ganska snabbt. Det var ganska tråkigt men ändå skönt att komma ut ur huset. Men senare kom även Emira och Sammy, två styckem andra som gick i min gamla klass på Bremer.

Men Sammy drack, drack och drack men jag sa till honom att han skule ta det lugnt. Men såklart fortsatte han och mådde inte bra. Så jag tog hand om honom och hans syrra och Emma tog hand om deras kompis som också hette Emma xD

Söndagen var en ganska slapp dag. Jag och Emma vaknade runt 11 men gick inte upp förens 12. Då gick vi och åt frukost. Myys. Sen åkte Emma hem och jag kollade på Blörn Gustavsson DVD:n medans jag städe ur garderoben.

Nu ska jag fortsätta jobba i skolan xD...

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar