söndag 22 mars 2009

Good day for ALMOST everyone...


Jag och min bror åkte gårdagens underbara, soliga dag ner på stan. Vi skulle träffa mamma för att fika/äta frukost på stan. Mysigt värre. Vi satt och¨åt och snacka om allt mellan himmel och jord. Vi skrattade och pratade tills jag var tvungen att rusa till DM som var på Fyrishov. Stressa, springa och äntligen var jag framme.

Melinda och Yasmine väntade på mig och dom stod redan i kön, jag ställde mig med dom och Melinda visade mig skylten som hon gjorde i skolan. "Go Predators-Emma" stod det på den och vi var självklart stolta Predators-fans men vi hejjade även fram andra från Uppsala.
Efter en kall och mycket lång väntan ute i den halvkalla vår vädret var det äntligen dags. Jag var pepp, Melinda frös och Yasmine...ja hon va med. Vi hörde henne iaf...
Först började dom med alla cheerleaders, miniorer, juniorer, individuell, stunts. Sedan en 20 min break. Vi åt, besökte toaletten. Men när vi kom tillbaka hade vi tappat våra platser. Så vi satte oss på trappan. Aja, vi var fortfarande peppa pch då var det dags för Cheerdance. Jag blev jätte nervös. Hatar att tävla eller att se någon nära till mig tävla.

"DAGS FÖR CHEERDANCE B-PREDATORS!!!!" hördes det i hela salen. OMG jag var jätte nära på att kissa på mig. Men jag höll mig och skrek som bara den medans jag höll upp skylten!

Men det gick bra. Jag var kanske den bästa supproten. Hade min knalloranga tröjja på mig och skrek. Jag var där för alla som dansade inom DC men mest för Emma som jag verkligen vill ska lyckas med det hon älskar.

Prisutdelningen var pirrig. Men när vi hörde kategorin: Cheerdance B så ville jag bara skrika "håll käften" till alla som pratade runt omkring mig. Men då kom det. "På andra plats som får silver är......Predators" OMG jag visste inte om jag var sur eller glad. Lite av både och, men jag såg på laget att de inte alls var så nöjda.

Träffade älskade Emma efter allt och fick prata med henne,krama henna och såklart gartta henne för andra platsen.

Dagen var alltså lyckad. Tack Mlinda och Yasmine. Och tack Emma!!

Kiss&Hug

2 kommentarer:

  1. TACK för all stöd jag fick av er!! det betyde jätte mycket för mig :)
    TACK IGEN!!!!! ♥

    SvaraRadera
  2. du hörs ju då aldrig... tyst som en mus ;) ey du skulle lyft fram spirits lite som vann majoriteten av alla cheerleading medaljer jao!
    + mitt kort *Stolt*
    + wtf it's the dubbelhakbild not okey
    + jag missar sm ... har dansuppvisning då! (kul det med!) Kul att alla jag höll på kom med ialafall! haha

    SvaraRadera