onsdag 4 mars 2009

Chokladglass...

Saknar dig Mongita!
Ännu en dag i skolan. Blött som fan, jag hatar slask.
Men jag var glad. Kisse var rolig och glad. Ij var lika dum i huvvet men vi gillar't. Haha.

Idag så skulle Ij och Habbo dra ner på stan för att hjälpa Trötter att shoppa inför hans stora dag på lördag. Han ska nämligen åka till Östersund för att träffa hans flickvän. Så Ij anmälde sig själv till personlig shopper-rådgivare haha.
Jag var på mattelektionen när jag kom på att jag ville träffa dom nere på stan. Och hela mattelektionen hade jag jätteont i huvudet för att vi fick börja löda på elmekaniken.

Så när klockan var runt 10 i 2 så bestämde jag mig för att gå på skatt jakt. Skatten var en huvudvärks tablett. Men såklart har ingen idiot på hela skolan en. Och skolsystern var inte ens där. Hon är aldrig där. Så jag gick tillbaka till mattelektionen för att leka duktig och för att prata med Doggeman.

Efter skolan träffade jag också Krullis pojkvän. Hihi, och vi alla åkte ner på stan. Kisse och jag gick till Waynes där Ij, Habbo och Trötter väntade. Men hallå? Var är Trötter? Ij var rätt besviken eftersom Trötter hoppade av. Ij var jätteglad för att dom skulle ner på stan för att shoppa. Men istället köpte Habbo ett par jätte fina skor och ett par jätte fina jeans. NAAAJS!

Efter det tog jag och Ij bussen hem till Byrran. Vi satt och snackade om folket i klassen och var första intrycket var på varandra och övriga i klassen hahaha.

Igår hade vi engelska med vår lärare som jag inte alls tycker om. Och den här gången var hon jävligt kaxig mot mig. Jag ville bara skjuta henne, fan vad irriterad jag var på henne och hennes som jävla idiotiska önskemål. Och såklart har jag visat var jag står och jag är gasnska sur på henne. Gillar inte henne alls.

Imorgon ska jag träffa Kongo på stan. Vi ska gå runt och snacka. Har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli mysigt.

På fredag vet jag inte alls vad som händer. Men det ryktas om att en av mina kära vänner ska på Högstadiediscot på Musikens Hus och försöker få ner mig. Vet inte alls om jag är sugen på att gå. Det känns som om det komme bara vara idioter som jag inte alls vill umgås med. Haha, så det är ett big NO NO!

På söndag ska jag, Kongo och Latte fika på stan och sedan vidare till F&S för att träna. Det ska bli jättekul och skönt.
Men nu ska jag sova. Godnatt!


Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar