fredag 26 december 2008

Amerikansk fotboll...

Imorn gäller det.
På med hjälmen
På med axelskyddet
På med byxorna med höft-,
lår-,knä- och svanskoteskydd

Imorrn blir det farligt

Jag har valt att gå på stan och leta efter lite kläder till nyår. Haha, japp det är mellandags rean som jag menar.
Jag klagar alltid över att det är fullt på stan på lördagar. Men imorrn är det både lördag och mellandagsrea. Fan vad jag hatar att shoppa, iaf när kompisar är med. Fan tjejerna kollar på en grejj i 5 hela minuter, sen går dom där ifrån. Men nejsen ska dom dra tillbaka en och tveka ännu mera innan dom bestämmer sig för att köpa den eller prova den....palla liksom.

Så jag har valt att gå ensam med musik i öronen. Jag är på jakt efter ett par snygga pumps och en kofta. Och jag ska ockå besöka Make Up Store och boka en tid för att jag fick i julklapp av min syster, make up rådgivning i 1 timme och valfritt smink för 495, Tack Camila =)...

Nej, jag vet inte alls hur det ska gå men vi får se. Om jag kommer hem levande och utan skallskador, blåmärken, brutna ben eller nått sånt xD.

Och det är juh ännu värre för mig, jag är så jävla kort så jag kommer att få alla armbågar i huvudet och i ögonen. Japp, jag ser världen från en annan vinkel, jag måste kolla upp hehe

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar