onsdag 17 december 2008

HaliHalo mina små bloggläsare.


Gårdagen var lite sorglig. Jag gick hem till Emma och där öppnar hon med sitt leende. Men hon var lite sur eftersom hon visste inte vad hon skulle ta ut från sin resväska. Gaaaah, vi satt och snacka lite om vad vi skulle göra på Nyår och vad Emma ska göra nere i Chile.


Vi två som alltid pratar med varandra, nu kan vi inte ens prata på msn =(. Så jag vet inte hur jag får klara mig. All by my self, don't wanna be, all by my self...
Sedan gick jag hem igen. Asså fy vad den vägen är läskig att gå.
När jag kom hem så loggade jag in på msn och kollade på Titanic. Fyy vad jag får gåshud när jag kollar på den filmen.

Men denna dag började med förkylnings känsla i halsen, det vill man verkligen inte ha när det är sista veckan. Men jag kom i tid till Klassrådet, jag höll mig kvar till videotekniken...men på matten, då hade jag verkligen ont i huvudet och mina ögon ville bara stängas om och om igen. Till slut orkade jag inte mera, jag råkade somna men Tomas blev inte sur. Emma ringde mig när jag satt på bussen ner till stan. Fan asså, henne kommer man inte träffa på länge "/. Jag vet, jag kanske överdriver lite med hennes resa. Men det är det hon är alltid där för mig, och såklart vill man ha henne brevid sig när det är Nyår. Vi har haft det bästa året EVEER!!!


När jag kom hem kollade jag på The Hills. Men jag somnade snabbt där med. Så här trött har jag aldrig varit.

Aja nu pallar jag inte skriva mera, jag mår verkligen skiit




japp, jag är så jäävla tom

sista bilden på min och Emma för iår



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar