måndag 15 december 2008

Såhär ser jag ut när jag tänker

Efter skolan drog jag till Camila som jobbade på Musikens Hus. Träffade även hennes kompis Herman, som är så jäääävla skön kille. Vi satt nere vid personal rummet och en kille kom ut från köket, asirriterad. David som han heter hade nämligen lagt i tre praliner i påsar i två timmar. Och han hade 300 påsar kvar xD. Fyfaaan vad vi satt och garvade.


Sen kom en till kille som heter Mattias och började prata med oss. Dom satt och planerade vad dom skulle göra på juldagen. Och dom kom fram till att dom ska skirva upp sig på varje lista på Uppsalas ute ställen och ska köpa biljetter till två ställen...

Snacka om att dom satsar stoooort!


Efter det ringde jag pappa och frågade om han kunde hämta mig på UKK, och det gjorde han (A). Jag stack och ladda mitt busskort och sedan hem. Fick mat och pappa sa att jag och Nico ska få ha huset på Nyår!!!! Fyfaaan vad kul, fan nu måste jag tänka på vad jag ska ha på mig -.-, men då är det klart...FEKKE HOS MIG, SKRIV UPP DIG PÅ LISTAN REDAN NU!!!


Aja, det är flera dagar kvar, men det är julen som är värst!

Den 24 december, då ska jag först till min mormor och vara med henne lite och sedan vidare till Sthlm för att vara med min syster och hennes sambo och hans familj. Det är mamma, Walter och Camila som inte ska komma.


Och den 25 ska vi hem till mamma i Österby bruk. PAAALLA!!!... aja jag får julklappar xD


Nu ska jag kolla på tv igen...PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar