tisdag 9 december 2008

Nyår.... *suck*


Det närmar sig jul, då man får presenter och ska vara med familjen. Såklart blir det två julafton för mig. Wow, äta julmat TVÅ gånger -.-'
Själv tycker jag att Julafton suger, man ger bort och får presenter. Men den här julen kommer verkligen suga. Inga roliga presenter, eftersom min syster ska gifta i Februari i ÅRE!

Den 17 dec åker min allra bästa kompis till Chile, vi som skulle fira Nyår tillsammans =(, hon har varit heelt taggad på att åka ett tag. Men jag träffade henne idag, då sa hon "Jag vet inte om jag vill nu, det kanske inte blir lika kul som jag tror!"
SNACKA OM ATT JAG KOMMER ATT SAKNA HENNE!! Vi har haft det bästa året. 2008 = Emmas och Macas år. Och så ska hon åka, och vi kan inte fira att vi har haft ett bra år.

Så nu när Emma inte är här på Nyår så vet jag inte alls vad jag ska göra, jag blev bjuden till Sthlm för att fira med folket från Sthlm Open. Men mamma sa att jag inte fick göra det.
Men min bror kanske ska få ha huset, eftersom pappa ska åka kryssning. Då blir det FESTFESTFEST... Jag har även tänk på att fira Nyår med Isa och hennes pojkvän. Vi har börjat umgås mer och mer nu för tiden.

Aja uppdateringar kommer ikväll... puss :*

1 kommentar:

  1. om inte jag ska vara i gbg (i mina dröööömmar!) över nyår så kmr jag och håller dig sällskap ;)

    SvaraRadera