måndag 15 december 2008

Måndag -.-



Dagen började med att jag vaknade hemma hos min kära mother Loreto. HAHA, vi missade första bussen så vi var tvugna att vänta en halv timme tills nästa och sen när vi ska byta till tåget så är den försenar 10 min.

Sen kommer jag till skolan, allmänt sur men även glad. Nu har vi börjat med Ellära B, som verkar vara mkt mera matte än den andra. Palla nu måste jag gå på Matte B och C -.-

Sen hade jag ljudteknik och där håller vi på med att planera hur våra gfilmer ska vara. Jag jobbar med Malin och Mikaela.
Sååå jääävla bra film vi har. Den heter "Super Chew" och det är en reklamfilm för att Super tuggummi.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar lite bilder på datakunskapen. Vi har också fått tillbaka våra prov som vi hade förra veckan. Jag fick precis VG =D. Snacka om att jag är bra ;).

Som alla skriver så ska jag även börja med det. xD

Dagens outfit:
Min svarta,stora myströjja, HM
Vit t-shirt, HM;Vit Tanktop, Gina; Brunt linne,HM
Jeans, Barnavdelningen @ HM
Vita Reebok's classic, Intersport
Mössa, Indiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar