lördag 27 december 2008

Maca goes KLAR!

Dag började lite halvt bra, Mamma var lite jobbig så jag bråkade med henne...Men sen tog vi bussen ner till stan och då ringer en sköterska från ålderdomshemmet där min mormor bor. Mamma lät jätte sur, dom hade tappat bort mormor medicin och skyllde på mamma. Dom sa att mamma inte hade hämtat den från Apoteket.
Men jag var med när mamma hämtade dom och lämnade dom... stupids!!!
Aja så vi åkte och hämtade medicin och åkte till Stenhagen...

Sen, tillbaka till stan. I jakt efter skor till nyår och en tröjja. Vi gick ut och in i affärer, fram och tillbaka. Provade saker och tänkte på saken...

Men jag hade bara ett par skor i huvudet...mina persika färgade pumps från Bianco.
Jag hade fått mitt studiebidrag av pappa, och min månadspeng av mamma.
Vi gick till Gina Tricot och där köpte jag en jättefin rosa tröjja som jag ska ha över min paljett-tubtopp.


Men vi hade ännu inte hittat skor, vi gick till Vagabond, Din sko, Skopunkten...
nej inget "/


Men sen, gick vi till Bianco. Och där stod dom, my love...Mina persika färgade pumps med en mellan hög klack <3>


Så jag tog beslutet, dom skulle bli perfekt till Nyår och Ivannia bröllop som är i februari...
Japp 400:- försvann från kontot när jag köpte dom, yeeeey jag har ett par fina pumps =)...
Så när jag kom hem tog jag på mi dom med ett par stuprörs jeans, man ba OMG thats hot ;)...


All eyes on me, in the center of the ring

Just like a Circus

Kiss&Hug

1 kommentar:

  1. det e ju hög klack inte mellan hög. haha maca ska bli lång ;)
    nej men serri dom va ju så heta! (L)

    <3

    SvaraRadera