onsdag 24 december 2008

GOD JUL!


God Jul mina bloggläsare


Nu är det jul, här i vårt hus....

Japp idag är det den 24, och det är julafton.

Dagen började klockan kvart över 8 med hostahostahosta, då kom mamma upp och sa att jag hade fått en present i julstrumpan... OMfreakin'G, jag öppnade den och där i va en....
ta-daaaaa, en rutig skjort. TAACK, den var super fin. Men en sak var lite tråkigt. Efter frukosten hade jag feta hög feber icoch jag ville bara gå och lägga mig igen.
Då sa mamma att jag inte skulle följa med till Sthlm =(...

Aja, jag gick upp och la mig igen och somna, folk smsa God Jul, men jag vaknade inte haha.

Vaknade runt 12.15, kom på "ajuste jag måste duscha" sprang upp. Snackade med folk på msn, kom inte in till duschen förns 13.00. Föna, platta, byta om, sätta in linserna, sminka mig...
Var klar prick halv 3. Då stack vi hem till Walters mamma Marianne.
Vi kom dit och fick glögg, knäck och då började vi även kolla på Kalle Anka kl 3.
Snacka om att det är kul att kolla på det, vaarje år, samma, tid, samma kanal xD
Det är bara sååå mysigt, sen vare dags, att tjocka sig...
Haha min mamma, kommer fram till mig, hon hade en kjol med hög midja och hon visade att hon hade knäppt upp sina tre första knappar, haha. Min mamma är knas ^^
Sen kollade vi på tv...
Sen var det dags, öppna julklappar :D
Jag fick:
*Jacka av Marianne & Stig
*Pyjamas av Mamma och Walter
*Presentkort på Stadium av Pappa och Pati
*Biobiljett av Pappa och Pati
*The Hills säsong 1 av pappa och Pati
*En ny mobild Sony Ericsson s500i av Mamma och Walter

Kiss&Hug

2 kommentarer:

  1. Drygt att vara sjuker på julafton ;(
    As fräsig mobil :D vill också ha den!

    SvaraRadera
  2. aah din gröna mobil är nu pensionerad! xD den kmr ja aldrig och glömma ;)
    god jul i efterskott btw :D

    SvaraRadera