tisdag 23 december 2008


Shiiiiet vilken förkylning jag har fått -.-
Dagen har spenderats hemma hos min mamma (ute i vischan) med hennes sambo Walter. Jag vaknade med halsont, men han tvingade mig att äta nått. Sedan julpyntade vi hemmet, slog in paketer, gick och handla till våran lunch/middag...och vi hyrde film =)

Och filmen vi hyrde var "21"
Faaan vilken bra film, jag gillar att kolla på verklighets baserade filmer och den här var riktigt bra. Jag fattar inte att han klarade sig...

Medans vi tittade på filmen åt vi Kyckling med jordnötssås och ris, mmmmmmmmmmm me likey. Då var Maca glad...men det gjorde fortfarande ont i halsen =(

Sen stack Walter hem till en kompis och jag stannade hemma och degade...ensam...all by my self.
Men sen runt halv nio kom mamma hem, då blev jag glad och vi kollade på tv tillsammans...

Fick även höra att jag kanske inte kan fira jul i Sthlm om jag är så sjuk dom jag är nu... =(...och Ivannia behöver hjälp med att sitta barnvakt åt Theo medans hon fixar maten och sånt. Men jag är sjuk och jag pallar inte det. Jag saknar verkligen Theo =(...
Snacka om att det är säääämsta läget att vara sjuk, på jullovet... två dagar innan julafton, åtta dagar innan Nyår -.-

Jag kommer att vara heeelt död på julafton, sitta där som en gammal kärring på en stol långt ifrån dom andra för att dom inte vill bli smittade. Sitta där med en filt för att mn fryser och inte kunna gå fram och ta emot sin present, nej nån kommer och ger det till mig men en pincett...KUUUUUUUUL!!!!!!!!!!

Aja, nu ska jag väl ta och droga alvedon, nässpray, mucoangin(eller hur det nu stavas) och näsdukar... squeeze mee... God Natt =)... ajuste måste kolla om Walter har somnat på soffan också hahaha

Vad ska man säga, ibland behöver man en första vän...



Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar