torsdag 18 december 2008

Idag började dagen rätt dåligt. Hade sjukt ont i halsen och min kropp kändes helt öm. Gick upp runt 10 för att äa frukost. Det blev två mackor och apelsin jucie och såklart kollade man på några avsnitt av The Hills.
Sedan kom pappa hem med pannkakor, mmmm smaaaarrigt. Men redan då kom jag på. JAG HAR SÅ ONT I KROPPEN ATT JAG GICK SOM EN LITEN GAMLING UTAN SIN RULLATOR!!

Matteprov imorrn -.-... ja, jag har pluggat. Inte för att jag ville göra det mn jag hade inget att göra xD. Så jag hoppas att det går bra imorrn. Efter matteprovet har vi avslutning i Gallerian. Sedan julfika med 2:orna och 3:orna, det ska bli sååå kul och mysigt =). Efter det ska jag till mammas jobb och sedan vidare till en annan sjukling i Sthlm. Stackars Theo =)...håll ut moster Maca kommar för att vara sjuk med dig.

När jag är sjuk, då måste jag äta hela tiden. Jag är alltså hungri konstant. Och att mitt blodsocker sjunker såååå lågt att jag går ner till köket hela tiden för att kolla om vi har godis, glass eller nått sånt.

Till slut hittade jag....VANILJ GLASS!!!!!

Jag har även pratat med Christoffer från Täby som jag jobbade med på Sthlm Open. En rolig prick som inte alls vet vad han ska göra på Nyår. Men han vägrar att komma hit. Men jag lovar han kommer att ge sig ;)...

Haha, ajuste jag var till skolsyster igår för en hälsokontroll, men hon skulle även prata med mig och könsjukdomar xD. Stackars henne, hon var jätte öbekväm att prata om det och hon sänkte alltid rösten när hon skulle säga något t.ex. sex, hahaha.
Men jag fick två kondomar, snäääällt!!

Aja imorrn kommer det att bli sjukt kul. och då ska jag lägga upp bilder =)...God natt!

Kiss&Hug!

1 kommentar: