tisdag 23 december 2008

Dan före doppar dan...

Woooosh, var tiden går snabbt... Snacka om att det inte alls känns som dan före doppar dan, alltså är det Julafton imorrn =O, tiden ha gått så fort och det är redan jul. December månad har bara ruschat förbi och imorrn gäller det.
Problemet med mig är att jag är jätte förkyld och hostar som en gammal gubbe (jag vet det låter sexigt, haha). Och så är jag snuvig. Vet ännu inte vart jag ska fira jul, med mamma och ha en säng i närheten eller hos Ivannia där jag måste vara social och vakta Theo.
Idag vaknade jag kl 5, gick ner till soffan och somnade där. Sen vaknade jag runt 11 igen och då gick jag upp på mitt rum för att kolla på The Hills, några minuter senare kommer Walter upp till mitt rum och frågade om jag vilöle följa med och fika med honom på Hembageriet. Så vi gick upp dit...sen handlade vi och sedan hem igen...
Jag tog initiativet för att städa mitt rum. Haha, jag tog upp tre par byxor, två tjocktröjjor, fem t-shirtar från golvet. Och så bäddade jag min säng, och vädrade mitt rum. Duktig flicka (A)...
Sen kom mamma hem och vi skulle äta, mmmm gött med mat =)...
Och sen så gick jag upp på mitt rum och....kollade...på sista...avsnittet av...The Hills [PUNKT][PUNKT][PUNKT] NOOOOOOOOOOOOO, måste vänta tills nästa vecka för att veta vad som hände med Heidi...palla liksom -.-


Jag har även pratat med Emma =), yeeeey, hon har det ganska bra i Chile. Men hon säger att det kommer att bli tråkigt på Nyår för att allasom är med nu ska bort...Stackars Emma, hon ska var heelt redo på att festa på Nyår...



På tal om Nyår, shiiiet vad det kommer att bli kul på våran Nyårs fest... Nu är det runt 30+ som ska komma, men jag vet inte jag kanske petar av några. Men alla behöver inte komma samtidigt, bara dom är där till Nyårs skiftet så är det lurre. Och jag ar kollatupp när sista bussen gå till stan och det är 03.15 från mig, och nej vi ska inte ha några som sover över...



Från lilla mig till er alla

En riktigt God Jul




Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar