lördag 20 december 2008

Mina två hemorter Uppsala och Sthlm...

Hehe, jag kom försent till min matte prov... oops (A)
Snacka om att jag mådde illa nr jag skulle göra provet. Jag vet jag måste göra omprov för att det gick inte alls bra -.-
Sen hade vi avslutning i gallerian, asså alla elever som sjöng var fan tondöva som faaan, förutom en kille, han var bra på att sjunga. Sen fick jag vet att han går i ME3. Jag var jätte rastlös och började dansa när dom sjöng och så pratade jag jätte mkt med Perralito (vaktmästaren). Sedan kom Lars fram till mig och sa att jag var en av dom som fick bäst resultat i klassen på det stora Ellär provet =D. Jag blev glad, glad, glad. Och sen stod jag och pratade med Reetardoo (Jimmy) och vi stojjade runt lite...

Sen var det fika i klassrummet (attans att jag inte hade min kamera, glömde den hemma). Det var nämligen mänen som hade dekorerat, Lars, Roger och Thomas. Och trearna dekorerade jul granen och tvåorna fixade fika =). Det var myyyysigt att sitta där, alla samlade, både elever och lärare. 

Efter det stack jag till mammas jobb och sedan vidare till Sthlm. 
Åkte med tunnelbanan till Skärmabrink och gick en bit för att hämta Theo på dagiset. Sedan gick vi till HAmmarby höjdens torg och träffade Samuel. Sen kom vi hem och Theo var trött så vi kollade på tv och vilade. 
Kvällen spenderades med Stefan, vi kollade på tv, en skidfilm som var bra. Och sen kollade vi på en Skateboard tävling på tv. Sen gick vi och la oss för att vi båda var heeeelt döda. 

Idag kom Theo och väckte mig runt 10. Han kastade en leksaks bil på mig, tack så mkt Theo -.-
Sen gick Ivannia och Stefan ut för att handla julklappar. Och jag sitter nu och tittar på tv och Theo somnade på soffan. Satckarn han har varit vaken sen 6 på morgonen...
Theo är min systerson som jag sitter barnvakt åt ganska ofta. Jag och Theo var som bästa vänner redan när han var några dagar gammal... Han kunde mitt namn innan han ens kunde säga "mamma" eller "pappa".
Jag lärde honom att klappa häderna, att krypa, gå och säga några ord. 
Vad mer ska jag säga. Ibland måste man ha en första vän och en favorit moster... =)

1 kommentar:

  1. han e ju så sööt!
    "tandborste tandborste här kommer jag..." :D

    SvaraRadera