lördag 13 december 2008

Vad ska man säga? LYCKAD FREDAGS FEST!!

Så då var det dags, Fredagen kom...
OCH DET BLEV FEKKE @ MISS BLOND!!!

Kvällen började med att fixa sig, fixa musik. Och komma på regler inför kvällen xD. Men, vi hade ett problem. Hur skulle vi spela musiken?!?!?! PANIKPANIK! Men som tur var kom Iranien och henne ÜBER snälla och jättesmarta pojkvän Yones. Han fixade musik medans jag och hanna fixade oss.

Sen kom Dancer, Denise, Puppan och Chilenaren. Och efter dom började det rulla in folk =).

MUSIKEN VAR HÖG, FOLKET PRATADE,DANSADE...kan det bli mer lyckad?!?!

Sen runt 00.00 drog 3 st, sedan började folk rulla ut. Festen tog slut runt. 2-3, och då hade en mobil blivit stulen och tydligen en iPod/Mp4...
Och sen hör jag att en tjej som var på festen med hennes pojkvän och henne halvbror inte får åka med bussen eller taxin (eftersom hon var för bråkig och kunde knappast stå).

Sen kom bråket om vart alla skulle sova. Det var jag,Dancer,Chilenaren,Puppan,Iranien, Yones och 5 stockholmare.

Jag hade tydligen redan fått en säng, men jag visste inte om det för att jag skulle sova uppe på rummet som Miss Blond sa. Så jag råkade byta bort den och Puppan var sur bara för att jag gick och la mig där. Men sen kommer Dancer och säger att vi ska sova nere vid källaren. När alla hade gått och lagt sig kom Chilenaren och säger "Är det bara jag som är dragen??" HAHAHAHAHA.

Jag hade inte ätit middag, så jag var så jääävla hungrig heeela natten, min mage kurrade som satan. Så runt 6 på morgonen gick jag upp och åt en mandarin och sen gick jag och la mig igen xD.

Dagen efter så skulle jag till Sthlm för att träffa Fredrika. Men eftersom festen tog slut rätt sent så var alla heeelt döda. Stockholmarna hade redan dragit och jag fick väcka alla xD.
Vi delade upp jobbet och alla var sååå duktiga och jobbade. Vi var klara runt 1 timme efter.

Här är lite bilder från festen. Som Annie tog
<3>

Marco och PatrikAnnie och MacaJesper, "morris",Jossan och AnnieMarco,HANNA och JuliaFOLK, och KID OCH MARINA <3OHLALA, David och NickanArias [hjärta] IsaAnnie,David,Nickan och JuliaAnnie och NickanAnnie [hjärta] MarcoAnnie och David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar