söndag 28 december 2008

18 bast!!!

Idag fyller min käre bror år. 18 bast, snacka om att tiden går fort. Men han sa så här för ett par månader sen:
"Asså jag har alltid varit raka motsaten. När man fyller 15 då var alla jätteglada får att då är man byxmyndig, tyyp "JAAAG JAG ÄR BYXMYNDIG", jag var glad för att då fick jag gå och se 15 års filmer på bio.
OCh nu när jag ska fylla 18 år, alla är glada för att då får man gå ut på krogen. Jag är glad för att då får jag köpa mina egna ciggaretter"
Haha, Nico...

Nenj men själv tycker jag att det är stort att bli 18 år. Då måste man verkligen ta och visa att man har ansvar över sig själv. Jag bara längtar tills jag blir 18. För att då får jag gå ut på krogen ;)...

Dagen kommer att spenderas med familj och släkt. Camila ex kommer även. Vet inte vrf menmen...Han är snäll och jätte rolig =)...
00.00 kommer Nico in till mitt rum och sa "Nu är jag 18 år". OCh då bestämde jag mig att ge honom min present.
När Nico gick ut 9:an ville han ha en ciggarr, men det fick han inte. Så jag gick in i en spelbutik med mamma.Och där stod en gammal granne till oss, jag var bästa kompis med hans yngsta dotter. Så jag fick ciggaren för ett lägre pris och en tändare.
Så den gav jag till Nico och han ville testa den med detsamma.
Aja nu ska jag fixa mig...

Grattis Nico, vi två kommer alltid att vara där för varandra!

Kiss&Hug

1 kommentar: