måndag 26 januari 2009

Monday...

Dagen började som alla andra dagar, gick upp åt frukost medans jag fixade mig, sprang till bussen, kom såklart försent till skolan.

Man vill inte alls börja en måndag morgon med Ellära kl 8.35. Sen fick vi en liten utskällning av Gullefjun att vi måste vakna och mer alerta på måndags lektionerna. Men hallå vem vill verkligen ha en sån lektion? Vi har det på torsdagar med.

Efter det hade vi videoteknik. Med såklart var Toker borta, så vi kunde inte dennna dag börja filma. Så jag och Kisse gick till biblioteket för att arbetat på vår hemuppgift som vi fick av Rogge till elektroniken eftersom han inte kunde ha lektion. Det betydde att vi även fick sluta tidigare, yeeey...

Sedan dags för datakunskap som ni kanske såg i mitt tidigare inlägg, alltd lika kul att sitta brevid Kisse och Ij, haha

Efter skolan stack jag ner till stan, kollade hur mycket pengar jag hade på kortet, kollade efter nya skor och skrämde Puppan som var ute och rasta Björnen på stan, nej såklart inte. Dom båda skulle vänta på bussen hem till Björnen.
Stack till UKK för att träffa min syster Prinsessan med istället träffade jag Latte för en fika. Myyyysigt var det, kom även på att vi ska ha en stooor 17 års-fest tillsammans med Dancer. Mer om det senare...

Såklart när jag kommer hem så är det alltid nån liten konflikt. Min käre bror Feature har äntligen skaffat ett extrajobb på sjukhuset som städare. Men tyvärr vill han sluta för olika skäl. Fan jag skulle göra vad som helst för att få extrajobb någonstans. Jag struntar i vilka arbetsuppgiter det är. Jag vill börja jobba och ta ansvar, tjäna egna pengar.
Men han vill sluta...

Aja, ska sova nu Goda natt söta bloggläsare...det kommer mer imorrn

Japp, vi kan jobba hårt. Miinii och Kisse det e naajs ;)

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar