torsdag 1 januari 2009

2009

*harkelharkel*



Party-Maca är redooo


Festen goes lyckad





Dagen började med att åka med pappa ner till stan och köpa det sista inför kvällen.
Sen åkte vi hem och jag hoppade in i duschen, föna håret och plattade...

Så var det på gång, Yasmine kom hit och fixade sig, jag fixade mig...Sen åt vi middag med pappa pch Nico. OCh när vi satt och åt middag kom Nicos kompis Emil och joinade oss. MEn han ville inte ha mat, han ville ha öl ;)
Sen började folket rulla in. Var lite överraskad att Keisu kom, naaaw <3

Sen kom en massa roliga. Fick även springa och hämta folk som kom med bussen 2 ggr, palla liksom. Och så hade jag mina fina nya skor (a)...

Aja, själv tyckte jag at kvällen var lyckad. Lite jobbigt ibland menmen, vi klarade oss.


Yasmine och Norii skulle sova över. Men då sa jag att Isa och Arias och fick det om dom ville det. Så fixade jag så att jag, Yasmine och Norii delade en dubbel säng och Isa och Arias fick dela på en madrass. Men Yasmine (stupid) puttade mig så jag ramlade minst 4 ggr på Arias...inte alls mysigt eftersom jag slog i huvudet i sängkanten.

Men sen runt kvart i 6 på morgonen så somnade alla. Men jag kunde inte sova så jäävla bra för att Norii hade täcket, och jag frös som fan. Och jag hade ingen kudde heller...


Jag vaknade runt 10, jag gick ner för att dricka vatten. Men jag mdde så jäävla illa, så jag sprang till toaletten och spydde. Shiiiet vad jag inte mådde bra. Sen borstade jag tänderna, tog mitt glas vatten och gick upp och la mig igen...


New Years kiss: Isa L, och en kram av Arias xD


Tack Isa älskling för att du var där, ville att Emma också skulle vara med oss. Men det var gulligt att Emma ringde 23.50, fick verkligen gråten i halsen, och tårarna var nära att börja rinna.
Kiss&Hug

1 kommentar: