torsdag 15 januari 2009

3 dagar...

I Love you, Dancer
Jag vet, dålig uppdatering -.-

Tisdag: Min älskade Dancer kom hem ifrån sin lilla semster i Chile. Fick ett sms av henne där det stod "Vi är på arlanda nu". Jag hade då svenska lektion och skrek av lycka "JAAA". Så efter skolan var jag på väg hem till Dancer för första gången på 25 dagar xD...

Och jag cyklade hem ifrån henne :O...Kom även på att gå på bio med Dancer, Puppan och Björnen
Onsdag: Dagen började konstigt men jag pallar inte skirva ALLT som hände. Efter allt fick jag vila och vänta på att Krullis skulle komma hem till mig.

Vi tjockade oss på sängen och kollade på film. Vi skulle kolla på The Dark Knight men jag hittade inte skivan. Så det blev Rain Man.
Efter det drog vi till skolan för att hjälpa till på Öppet Hus. OCh då var jag tvungen att möta Gullefjun som inte var glad att jag missade skoldagen.

Sedan hem igen och prata med Dancer i telefon. Fan tjejen, har verkligen saknat dig. Våra samtal face to face och genom telefonen. Våra knasiga bilder.

Torsdag: Vaknde, gick till skolan, hade ellära. Hade gympa med två andra från klassen. Japp vi var bara tre personen. Jag, Björken och Ij. Efter gympan var det bara att gå tillbaka till GUC från Allianshallen...över åkern...i vinden som nästan blåste bort mig...neeeeeej

Sedan lunch, ganska gott den här gången. Inte ofta maten är god på skolan. Sen satt jag och snackade med Perraliiito (vaktmästaren/Bästa vän i skolan ;P)
Efter skolan jag hem och somnade framför tvn, sov i 1 ½ timme innan jag vaknar av att någon ringer på min mobil.

Åt och sen bar jag mig av på cykeln hem till Dancer. Frös som satan på gatan och Dancer mobbade mig för att jag frös...snääällt...

Aja, nu ska jag sova... BTW så fick Björnen en jätte bra idé. Han vill gå på Cosmonova och nu blev jag och Dancer taggade. Men jag har inge pengar så vi alla ska gå när vi har fått Studiebidraget.
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar