tisdag 27 januari 2009

Som vanligt...


Vad skulle göra den här dagen lite speciell? 

Jo, vi skulle ha vår första lektion med den nya engelska läraren...

När jag kommer till skolan ser jag att några killar från min engelska grupp sitter och spelar kort. Det var bara en kvart kvar tills lektionen började och jag försökte leta upp dom andra från min klass. 
Men när jag kommer till mitt skår träffar jag några andra killar som säger att vi inte ska ha någon engelska idag för att läraren är sjuk. Först trodde jag att dom skämtade men sen säger alla att vi inte ska någon lektion. VAFAAAN!?!?! 

Håltimme i två timmar är inte kul. Det är bra för att jag måste plugga på elektroniken. Men jag skulle faktiskt hellre vilja ha engelska än att sitta och läsa elektronik.

Och vi har inte haft så bra engelska lektion. Vi har sammanlagt haft ca 15 lektioner under hela första ring. Det är inte bra. Om vi ska få betyg. 

Aja, Ska sluta blogga och börja plugga. Nu sitter jag mest och "Bluggar" xD
Sen ska jag äta lunch med Kisse

BTW: efter skolan ska jag gå och fixa mitt F&S kort och sen ska jag gå lite på stan med Dancer

Uppdateringar kommer ikväll

Kiss&Hug

1 kommentar:

  1. ja skaffade f&s i lördags, yey svettis på söndag<3

    SvaraRadera