fredag 23 januari 2009

Skön fredag =)

Dagen började inte alls bra.
Låg i sängen med värsta huvudvärk som inte ville försvinna. Hade matte första lektionen (det man inte alls vi ha på en fredag) men valde att stanna hemma och vila ut, kanske fick för lite sömn. Vaknade runt 9, fixade mig. Jag var såklart otroligt seg. Tog bussen och var runt 5 min sen eftersom busschuffören valde att ta in så många som möjligt i den lilla bussen.

Jag sprang med mina stackars små chihuahua ben till skolan. Sprang upp till A-husets andra våning och såg att hela min klass satt utanför (?). Fick veta att den nya läraraen Sofia var sjuk så vi hade hål timme mellan 10.20-12.40. Då satte vi oss i cafét och snackade lite xD

Sen var det dags för svenskan, träffade även Buttran som var i skolan ett tag. Fan vad man saknar den tjejen. Och fick veta ett och annat om vad hon hade gjort med livet =).

Efter det var det Ellära. Fett seg lektion, dels för att alla var sega, till och med Gullefjun.

Efter skolan stack jag ner till stan och träffade Latte för att fika med henne. Fett längesen det bara var vi två. Sist var vi hos mig men det är roligare att fika xD.
Sen kom Dancer och vi kom på att vi skulle äta middag tillsammans. Men vart visste vi inte...
Vi gick till Panini, Pinocchio, nått random ställe vid Linné trädgården, nån pizzeria, och sedan East City.

Men sen, kom vi till China River. Sushi- och varmrätts buffé. Med efterrätt ;)
Vi kom dit runt 19.30. Och kom ut 22.15
Det var en kväll med mycket skratt, snack och allmänt trevligt sällskap.

Det roliga var att jag bara skulle vara med Latte och fika med henne. Men då drog jag in Dancer. Och det slutade att vi åt middag och umgicks som bästa kompisar. Vi skratta som f*****n hela tiden.

Sen kom jag hem och nu sitter jag här och gäspar varje 5 sekund...
Tack för en underbar kväll tjejer <3<3 baibai

ArmbandVåran håltimme, när vi spelade pokerMannen och WTFDär jobbar AwatHej Latte =DLatte och Dancer äter SushiLatte posar ;)mmmm, maaaatRääkchips *dregeel*SUUUUUSHIIIIII

Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar