fredag 16 januari 2009

Seegdaag...Inte Freedaag...

Dagen började med att man kommer några minuter sent till matten. Men jag var duktig och jobbade, ja till om med löste dagens matte-kluring.
Sen hade vi engelska, och då skulle vi göra nått test. OCh svenskan var ovanligt kul. Vi fick en uppgift, att välja en plats på skolan och beskriva miljön. Känslan, hörseln, synen, luktsinnet och ev. smaksinnet.
Själv så gick man alldeles själv till biblioteket för att för en gång skull klara av en uppgift. Satte mig där och skrev så att pennan glöd, haha.
Sedan när jag skulle på tillbaka till klassrummet...vem stöter man på?!?!?!
Perraliitoo såklart =)
Sedan var det dags för Ellära, både min favorit- lektion men ändå den som jag inte alls fattar nånting av. Ellära B iaf då. Vi ska ha läxförhös på måndag morgonen. Matematiken ska vi sätta på prov...palla -.-'
Efter det skulle man gå till bussen, träffade mamma en snabbis och sedan skulle jag hem till Dancer.
Men jag har varit otroligt seg så jag var hos henne i typ 1 ½ timme, sen drog jag hem. Men vad har hänt med Sverige? Det var nyss vår och nu är det vinter. Det är så j*************vla kallt. Och jag skulle GÅ hem -.-'
Aja, nu ska jag dega framför tv...baibai

haha, Latte xD <3
Älskade Dancer <3


Chihuahuan
Slutsats; Man kan inte alltid vara snygg på bild...
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar