onsdag 28 januari 2009

Förändring

Nämen ojsan, kolla jag har lockigt hår.
Now I have no secrets left. Okej nästan inte. Jag har glasögon fast använder linser.
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag var riktigt trött. Efter skolan åkte jag till stan för att träffa Dancer och mamma på UKK. Och där satt en liten Dancer som inte alls var glad eftersom hon hade varit hos tandläkaren.
Vi stack efter ca 20 min till F&S för att fixa mitt träningskort, yeeey, nu har jag ett års kort så på
sommaren ska jag träna med =)
Efter det stack jag och Dancer ner på stan för att hon skulle kolla efter en present till sin mamma som fyller år idag. Men vi hittade inte någonting. Men Dancer hittade en jättefin sjal på New Yorker, två klänningar på Gina och ett par jeans från Gina. Och jag hittade ett par stuprörsjeans på Gina för 99 kr. Man ba: Miinii, stuprörs jeans. It's a big no, no. Fast jag hade ganska tur med dessa jeans. För att dom satt så bra runt rumpan, låren och vaderna. Så jag var nöjd och bestämde mig att köpa dom.
Sen gick vi till McDonken för att äta glass =).
Sen åkte jag hem.



1 kommentar:

  1. svar:
    träna träna träna<3
    ja bra frisörer är guld värda har jag insett

    SvaraRadera