onsdag 21 januari 2009

En onormal onsdag

Japp, bilden visar vad jag gjorde idag på videotekniken!
Idag på videotekniken så sa Rogge att om man inte jobbade så skulle han skriva ner det och säga det till Tompan. Så att han skulle ringa hem.
Då satte jag och Toker fart på arbetet, utan Kisse som inte var där idag =(. Vi kunde alltså inte jobba med filmen. Men vi kunde göra rekvesita ;).
Ja, vi gjorde en jättefin ask som vi ska ha "Super Chew"- tuggummi xD...
Efter det hade vi matte. Och jag var super trött så jag slumra till lite efter genomgången. Inte bra Maca. Så jag satte på party musiken som jag har på min iPod och började jobba.
Då var det bara en halv timme (Jag sov ungefär 2 min, inte så farligt). Dansade och skrev. Gjorde 10 tal på en halv timme xD. Fett bra liksom =O...
Aja, snart ska jag ut med hunden...baibai
Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar