tisdag 6 januari 2009

Några dagar kvar...

Hihi, gammal bild på Theoman *mihi*


Nu kommer det, jag saknar dig Dancer...vääldigt mkt.

Den positiva är att jag har hittat dig Puppan. Du och jag mot världen. Du har hjälpt mig riktigt myckat och jag vet att du kommer att vara där för mig som är kommer att vara där för dig. Men ändå så fattas en liten bit av mit liv. Du får inte försvinna Dancer...lämna mig aldrig.

Dålig uppdatering, jag vet...Men jag har helt enkelt inte pallat skriva.

Idag ska jag hem till min syster Ivannia. Ska hjälpa henne med Theo imorrn hela dagen. Då hade jag tänkt ta med Theo ner till Globen City för att kolla runt lite på Stadium för att använda mintt presentkort.
Det skulle vara mycket enklare att bo med Ivannia istället för att pendla fram och tillbaka. Jag trivs riktigt bra där i Sthlm men jag fattar inte vrf jag inte får flytta dit. Det är inte som om jag flyttar till en egen lägenhet, bara hem till min syster.


Aja, nu ska jag fortsätta fixa mig...btw så har jag TAGIT HÅL I ÖRONEN :D


Puppan, älskade vän (Besök hennes blogg, klicka här)


Kiss&Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar