fredag 2 januari 2009

tidsfördriv

Allmänt
Du har fått nya kompisar - Ja, och jag är jävligt glad över det
Du har varit i ett annat land än Sverige - Ja såklart
Du har bowlat - ja
Du har skolkat - ja
Du har fått bra betyg i skolan - ja det har jag :)
Du har varit ledsen - tyvärr "/
Du har varit glad - JA ALLTID =)
Du har blivit kär - ja
Du har känt dig sviken - pff, flera gånger
Du har känt att ingen har sett dig - om man är kort...ja
Du har suttit vid datorn mer än du brukar - haha, alltid ;)
Du har solat solarium - jupp
Du har badat i havet - ja och det var häärligt
Du har varit på fest - OCF
Du har rökt - oui
Du har snusat - noo
Du har varit sjuk - jag är alltid sjuk
Du har bråkat med dina föräldrar - japp
Någon har sagt att du är snygg - ja
Bråkat med din älskling - ja, förlåt Viva ;)
Bråkat med en från samma kön - haha aa
Gråtit för att ditt liv är misslyckat - aa
Pratat i telefon i mer än 1 timme - alltid
Kramat någon av samma kön - oui
Kramat någon av motsatt kön - jaojao
Köpt något till en vän - ja
Köpt något på ica - haha jaa -->stammis<--
Gjort illa dig - ja =(
Sagt "jag älskar dig" till någon - ja =)
Känt att dina kompisar verkligen betyder - det gör jag alltid
Sovit en hel dag - nej, kan inte göra det
Blivit besviken - jao
Ätit mer frukt än vanligt - japp
Fått IG - ja, men är inte slolt över det
Älskat någon av hela hjärtat - japp
Kärlek
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - ja det har jag
När kramade du någon senaste? - igår
Saknar du någon speciell nu? - ja =(
När kysste du någon senast? - på nyår
Ångrar du det? - hmmm, vet inte...
Är du singel? - jao
När fick du en komplimang senast? - idag
Har du träffat någon internet person? - jaojao
Kompisar
Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? - dey har hänt...men det var en bra grejj för att jag fika ännu bättre kompisar efter den där personen
Har du flera bästa vänner? - hellre ha få bästa vänner än flera fejk vänner
Vad heter den som du känt längst ? - Emma Lira
Vem av ditt kön känner du minst i din klass? - Ingen, vi är så få tjejer så jag känner alla ganska väl xD
Familj
Vad heter din mamma? - Maria-Loreto
Har du syskon? - ja, Ivannia,Camila och Nicolas
Är din pappa rik? - Nej
Är du de minsta barnet? - Ja, minsta och minsta
Saknar du dina föräldrar någon gång? - Ja
Skola
bästa läraren? - Lars Löfgren och Mia Kurkiala
sämsta läraren? - Har inte några sånna
vem är din NO:lärare? - Vi ska ha NV i 3:an då kommer vi att ha Lars Löfgren
So:lärare? - Tror att det kommer att vara Mia, men jag vet inte om det är hon eller om vi ska ha det
Mattelärare? - Tomas Eriksson
Språklärare? - Har inte språk
Vad heter din/a mentor/er? - Tomas Eriksson
Är du nöjd med din klass? - Ja, men den kunde ha varit större
När är det den/dom senaste dagarna för dig? - Tisdag och Fredag
Nöjd med ditt schema? - Den kunde ha varit liiiite bättre
Övrigt
Katt eller hund? - Hund såklart
Fotboll eller innebandy? - Fotboll
Kaffe eller mjölk? - Kaffe med mjölk ;)
Öl eller cider? - Cider
Vad gör du just nu - Kollar på tv
Om fem minuter? - sover för att jag är bajs trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar